TRENING PERSONALNY

Chciałbyś/abyś zacząć trenować, ale nie wiesz jak dobierać ćwiczenia i jak je poprawnie technicznie wykonywać? Brakuje Ci motywacji, albo nie widzisz rezultatów swojej ciężkiej pracy? Jesteś po kontuzji, albo zmagasz się z jakimś problemem zdrowotnym i nie wiesz jak trenować? Treningi są przeznaczone dla każdego, bez różnicowania i podziału na płeć, wiek, wytrenowanie czy dysfunkcje spowodowane stanem zdrowia. Treningi są przygotowywane indywidualnie pod kątem celu jaki klient chce osiągnąć i jego możliwości fizycznych. Poniżej zostały wypisane rodzaje treningów jakie mogłyby Cię zainteresować.

treningi personalne łódź

TRENING W DOMU

Usługa treningu indywidualnego w domu klienta jest dedykowana dla grupy osób, która ceni sobie prywatność i z jakiegoś powodu nie chce uczęszczać na publiczną siłownie. Jestem wyposażony w odpowiedni sprzęt potrzebny do przeprowadzania efektywnego treningu, i to wszystko bez wychodzenia z domu.

TRENING W PARZE

Opcja treningu dla osób nie lubiących ćwiczyć w pojedynkę. Raźniej Ci ćwiczyć z koleżanką, kolegą, mężem czy żoną? Ten
trening jest dla Was.

ETAPY DZIAŁANIA

Po umówieniu terminu i wyborze siłowni, konsultacja zaczyna się analizą Twojego zdrowia - omówieniem ewentualnych przeciwwskazań zdrowotnych, zaleceń od lekarza oraz sprawdzeniem nawyków żywieniowych. Następnie chcę poznać Twój cel jaki chcesz osiągnąć i przedstawię Ci plan w jaki sposób go zrealizujemy.

W ZALEŻNOŚCI OD TWOJEGO CELU I OCZEKIWAŃ:

W tym treningu bazujemy głównie na ćwiczeniach wielostawowych, czyli ćwiczeniach gdzie pracuje wiele grup mięśniowych, co nasila wydatkowanie energii, a także symultanicznie stymuluje każdą partię mięśniową. Duża ilość powtórzeń, krótkie przerwy pomiędzy ćwiczeniami, mają za zadanie zwiększyć intensywność i efektywność treningu. W treningu ukierunkowanym na spalanie tłuszczu, stosuję wszelki dostępny sprzęt na siłowni, tak by treningi były jak najbardziej skuteczne, a jednocześnie ciekawe.

Kluczem do zbudowania masy mięśniowej jest stymulacja mięśni na różne sposoby. Plany treningowe układam pod każdego klienta indywidualnie, nigdy nie bazuję na gotowych planach, bo one się po prostu nie sprawdzają. Na każdego klienta podziała inny zestaw ćwiczeń, jednakże bazuje na podstawach, na ćwiczeniach, które udowodnione naukowo przyczyniają się do największej
hipertrofii mięśniowej, a także wyrobienia siły. Do moich planów treningowych skutecznie wdrażam najnowsze ćwiczenia i techniki, gdzie przy odpowiedniej diecie z nadwyżką kaloryczną, moi podopieczni szybko zauważą efekty.

Najbardziej wszechstronna odsłona treningu. Skutecznie przygotowuje początkujących do bardziej wymagających treningów. Kształtuje sylwetkę, zarówno może redukować tkankę tłuszczową jak i budować masę mięśniową - to już zależy w głównej mierze od celu jaki klient chce osiągnąć. Wzrost siły i wytrzymałości mięśniowej, poprawa mobilności układu stawowego i mięśniowo–powięziowego oraz nauka poprawnej techniki wykonywania ćwiczeń, takie korzyści niesie ze sobą trening ogólnorozwojowy, bazujący na interesujących sesjach treningowych przy użyciu różnorodnego sprzętu dostępnego na siłowni.

Trening specjalnie zaprogramowany dla osób chcących być coraz lepsi w swojej dyscyplinie. Poprzez poprawienie cech motorycznych takich jak np. szybkość, siła czy wytrzymałość zaczniesz wchodzić na wyższy poziom wytrenowania co przełoży się na wyniki.

Często zdarza się, że coś nam przeszkadza w wyglądzie naszego ciała, może być to tylko drobny szczegół, ale ten szczegół skutecznie zaniża naszą samoocenę, co przekłada się na nasze życie codzienne. Często też, żyjemy w przekonaniu, że jeżeli
wyeliminujemy dany problem to komfort naszego życia wyraźnie się poprawi. U kobiet są to zazwyczaj tzw. "boczki", obwisłe ramiona, ale także płaskie pupy. Mężczyźni zazwyczaj pragną zbudować muskulaturę, np. poprawić wygląd swoich ramion czy uwypuklić klatę, ale też zgubić zbędne kilogramy, przeważnie z brzuszka. Wielokrotnie klienci chcą zbudować siłę, która przyda im się w życiu codziennym, albo po prostu, żeby wyciskać więcej na ławeczce. Zaraz po sile, klientom zależy na poprawie wytrzymałości mięśniowej niezbędnej do coraz cięższych treningów. To właśnie celem treningu ukierunkowanego jest skupienie się na wybranej części ciała, czy zdolności motorycznej, jednocześnie zachowując składowość treningu - czyli nie pomijaniu ćwiczenia pozostałych partii mięśniowych.

Mający na celu wzmocnienie przede wszystkim mięśni brzucha i lędźwi, ale i bioder. Mięśnie te odpowiedzialne są za stabilizację kręgosłupa, miednicy, utrzymanie prawidłowej postawy i wzmocnienie całej naszej sylwetki.

*Każdy trening trwa 60-80 minut