PLANY TRENINGOWE I DIETETYCZNE

Żeby zobaczyć efekty swojej ciężkiej pracy, potrzebujemy zadbać o trzy kwestie: bodziec treningowy, właściwy odpoczynek i odpowiednie odżywianie.

Bez właściwego odżywiania najlepiej rozpisany plan treningowy nie przyniesie Ci zamierzonych efektów, nawet jeśli jesteś najciężej ćwiczącą osobą na sali. Smaczne, bogate w potrzebne witaminy i minerały poprawa ogólnego samopoczucia.

Odpowiednio dobrana dieta, zindywidualizowana – pod cel jaki chcesz osiągnąć, przybliży Cię do sukcesu. Każdy plan dietetyczny układany jest na 7 dni i zawiera podział na posiłki, które są smaczne i bogate w witaminy, składniki wraz z gramaturą potrzebne do przygotowania posiłku oraz listę zakupową. Abym mógł poznać Ciebie, Twoje potrzeby i cel jaki chcesz osiągnąć, potrzebuję żebyś wypełnił specjalnie przygotowaną ankietę, w której zawarte są wszystkie potrzebne informacje, np. aktualny stan zdrowia, doświadczenie treningowe, cel. Ankietę znajdziesz tutaj lub omówię ją razem z Tobą na spotkaniu.

Inaczej rozpiska, na której znajdziesz jakie dokładnie ćwiczenia masz wykonać, ile powtórzeń i jakie przerwy. Plany są unikalne, układane przeze mnie pod konkretnego klienta. Tak samo jak w przypadku planów dietetycznych, potrzebuję poznać Twoje potrzeby i cel jaki chcesz osiągnąć, dlatego konieczne jest wypełnienie ankiety, albo omówimy wszystko na spotkaniu.

Plan treningowy jest rozpisywany na 4-6 tygodni.